Podpora prodeje nových produktů pro řetězec supermarketů

Jeden z největších světových maloobchodníků zaměstnávající přes 500 000 lidí a obsluhující miliony zákazníků každý týden v Asii, Americe a Evropě vyžadoval podporu RGIS. Řetězec supermarketů v současnosti provozuje řadu různých prodejen po celé České republice, včetně tří velkých hypermarketů, menších hypermarketů, supermarketů a expresních prodejen.

POŽADAVEK
Řetězec supermarketů hledal firmu, která by kromě standardních inventur byla schopna zajistit i merchandisingové služby v rámci celé sítě v České republice. Řetězec supermarketů požadoval, aby společnost RGIS poskytla následující:

  • Zkušenosti s merchandisingem ve velkém maloobchodním prostředí
  • Celostátní pokrytí
  • Dokončit projekt ve stanoveném čase
  • Implementace nového plánogramu prodejen ve stanovených odděleních
  • Nové produkty musí být umístěny na správná místa v obchodě

ŘEŠENÍ
Řetězec supermarketů uzavřel partnerství se společností RGIS za účelem dokončení projektu implementace nového produktu a společnost RGIS poskytla následující:

  • RGIS naplánoval tým pěti zkušených auditorů a vedoucího týmu
  • Jakmile byly potvrzeny plány pro každý obchod, týmy dorazily a dodaly podporu merchandisingu v požadovaném oddělení
  • Nové produkty byly správně a přesně označeny a prezentovány podle poskytnutých plánogramů zákazníka

VÝSLEDEK
Řetězec supermarketů zjistil, že outsourcingem projektu implementace nového produktu společnosti RGIS bylo dosaženo následujících výsledků:

  • Merchandising týmy úspěšně zavedly nové produkty do prodejen efektivně a přesně podle plánogramů zákazníka
  • Použití RGIS merchandiserů umožnilo více času vlastním zaměstnancům supermarketu na péči o zákazníky a zvýšení tržeb, což firmě ušetřilo 10 % plánovaných nákladů na rekonstrukci
  • Zákazník byl s profesionálními službami společnosti RGIS velmi spokojen a těší se na spolupráci na budoucích projektech v příštím roce