Podpora prodeje nových produktů pro řetězec supermarketů
Jeden z největších světových maloobchodníků zaměstnávající přes 500 000 lidí a obsluhující miliony zákazníků každý týden v Asii, Americe a Evropě vyžadoval podporu RGIS. Řetězec supermarketů v současnosti provozuje řadu různých prodejen po celé České republice, včetně tří velkých hypermarketů, menších hypermarketů, supermarketů a expresních prodejen.
POŽADAVEK
Řetězec supermarketů hledal firmu, která by kromě standardních inventur byla schopna zajistit i merchandisingové služby v rámci celé sítě v České republice. Řetězec supermarketů požadoval, aby společnost RGIS poskytla následující:
- Zkušenosti s merchandisingem ve velkém maloobchodním prostředí
- Celostátní pokrytí
- Dokončit projekt ve stanoveném čase
- Implementace nového plánogramu prodejen ve stanovených odděleních
- Nové produkty musí být umístěny na správná místa v obchodě
ŘEŠENÍ
Řetězec supermarketů uzavřel partnerství se společností RGIS za účelem dokončení projektu implementace nového produktu a společnost RGIS poskytla následující:
- RGIS naplánoval tým pěti zkušených auditorů a vedoucího týmu
- Jakmile byly potvrzeny plány pro každý obchod, týmy dorazily a dodaly podporu merchandisingu v požadovaném oddělení
- Nové produkty byly správně a přesně označeny a prezentovány podle poskytnutých plánogramů zákazníka
VÝSLEDEK
Řetězec supermarketů zjistil, že outsourcingem projektu implementace nového produktu společnosti RGIS bylo dosaženo následujících výsledků:
- Merchandising týmy úspěšně zavedly nové produkty do prodejen efektivně a přesně podle plánogramů zákazníka
- Použití RGIS merchandiserů umožnilo více času vlastním zaměstnancům supermarketu na péči o zákazníky a zvýšení tržeb, což firmě ušetřilo 10 % plánovaných nákladů na rekonstrukci
- Zákazník byl s profesionálními službami společnosti RGIS velmi spokojen a těší se na spolupráci na budoucích projektech v příštím roce