Nastavení nového obchodu
a přemístění
Zkušené zdroje, které vám pomohou zbavit se problémů
tohoto přesunu nebo nového nastavení obchodu
Jak to funguje
Náš tým oddaných odborníků vám zajistí růst a posun vpřed. Dokončujeme nastavení prodejen a stěhování kdekoli.
Optimální nasazení zdrojů
správný tým pro celou práci
Snadnost
centralizované plánování a komunikace
Plánování kapacit
budeme kontrolovat náklady a dodržovat harmonogram
Zkušenosti
projekty pravidelně dokončené správně a podle plánu
Důvěryhodné výsledky
instalace a armatury na základě vašeho planogramu a požadavků
Spolehlivost
nastavení nebo přemístění prodejny je dokončeno s minimálním narušením provozu
Spravováno
každý projekt je plně spravován odpovědnou osobou
Vyškolení
všichni zaměstnanci jsou plně vyškoleni v maloobchodním prostředí
Rozvoj prodejny
zaměstnanci, kteří rozumí planogramům a skladům na úrovni SKU
Pohodlí
instalace přes noc, aby se snížilo vyrušování personálu a zákazníků
Soulad
zaměstnanci, kteří jsou schopni kontrolovat a opravovat
Služby pro lidi
nabídka pracovní síly, kterou potřebujete, když ji potřebujete, abyste svou práci zvládli
Proč RGIS?
Protože vaši zákazníci a zaměstnanci potřebují minimální vyrušování při stěhování nebo otevírání nového obchodu.
- Všichni členové týmu jsou vyškoleni a zaměstnáni společností RGIS
- Oddaný personál se zkušenostmi se zakládáním prodejen a stěhováním
- Osvědčené zkušenosti s řízením projektů v maloobchodním prostředí
- Spolehliví vedoucí týmů, kteří přinášejí ověřené výsledky
- Dáme vám zdroje k tomu, aby se vaše vize stala skutečností
- Flexibilní plánování, zřízení obchodu nebo přemístění se může uskutečnit podle vašeho pohodlí
Chcete se dozvědět více? KONTAKTUJTE NÁS a domluvte si nezávaznou schůzku a návštěvu místa.