Jak to funguje

Náš tým oddaných odborníků vám zajistí růst a posun vpřed. Dokončujeme nastavení prodejen a stěhování kdekoli.

Optimální nasazení zdrojů

správný tým pro celou práci

Snadnost

centralizované plánování a komunikace

Plánování kapacit

budeme kontrolovat náklady a dodržovat harmonogram

Zkušenosti

projekty pravidelně dokončené správně a podle plánu

Důvěryhodné výsledky

instalace a armatury na základě vašeho planogramu a požadavků

Spolehlivost

nastavení nebo přemístění prodejny je dokončeno s minimálním narušením provozu

Spravováno

každý projekt je plně spravován odpovědnou osobou

Vyškolení

všichni zaměstnanci jsou plně vyškoleni v maloobchodním prostředí

Rozvoj prodejny

zaměstnanci, kteří rozumí planogramům a skladům na úrovni SKU

Pohodlí

instalace přes noc, aby se snížilo vyrušování personálu a zákazníků

Soulad

zaměstnanci, kteří jsou schopni kontrolovat a opravovat

Služby pro lidi

nabídka pracovní síly, kterou potřebujete, když ji potřebujete, abyste svou práci zvládli

Proč RGIS?

Protože vaši zákazníci a zaměstnanci potřebují minimální vyrušování při stěhování nebo otevírání nového obchodu.

  • Všichni členové týmu jsou vyškoleni a zaměstnáni společností RGIS
  • Oddaný personál se zkušenostmi se zakládáním prodejen a stěhováním
  • Osvědčené zkušenosti s řízením projektů v maloobchodním prostředí
  • Spolehliví vedoucí týmů, kteří přinášejí ověřené výsledky
  • Dáme vám zdroje k tomu, aby se vaše vize stala skutečností
  • Flexibilní plánování, zřízení obchodu nebo přemístění se může uskutečnit podle vašeho pohodlí

Chcete se dozvědět více? KONTAKTUJTE NÁS a domluvte si nezávaznou schůzku a návštěvu místa.

Případové studie