Soulad Maloobchodních Prodejen

Významný celostátní řetězec supermarketů s více než 650 obchody vyžadoval podporu RGIS, aby jim poskytl lepší pochopení skutečných produktů v konkrétních lokacích v obchodech ve srovnání s jejich centrálně vedenými půdorysy.

POŽADAVEK

Řetězec supermarketů si vybral RGIS, aby jim pomohl získat data, která potřebovali, aby jim poskytl lepší pochopení skutečných produktů v konkrétních lokacích v obchodech ve srovnání s jejich centrálně vedenými půdorysy. Specifické požadavky zákazníka byly :

  • Naskenovat všechny stálé oblasti v obchodech
  • Naskenovat šestimístné SKU samostatných produktových řad z každé pozice napříč prodejní plochou během cíleného sčítání, který byl zaměřen na oblasti nezahrnující potraviny
  • To vše bylo třeba splnit v prvním. čtvrtletí každého kalendářního roku
  • Kromě toho bylo nutné také skenovat oblasti s všeobecným zbožím, protože týmy makro prostorů neměly pro tyto oblasti žádné údaje, na nichž by mohly založit své výsledky důkladnosti

ŘEŠENÍ

RGIS ve spolupráci s řetězcem supermarketů poskytla následující :

  • RGIS poslala auditora do každého obchodu na dobu 3–4 hodin, aby naskenoval trvalé štítky oblastí a šestimístné SKU různých produktových řad podle lokací (každá jednotka po jedné), aby poskytl řetězci supermarketů požadovaná data, která potřebovali
  • Soubory byly automaticky odeslány na servery řetězce supermarketů a použity týmy pro prostorové plánování k ověření využití prostoru v každé prodejně

VÝSLEDEK

To pomohlo řetězci supermarketů následujícími způsoby :

  • Řetězec supermarketů byl schopen snadno zjistit, které obchody vyhovují předpisům a které mají problémy s neočekávanými položkami v určitých oblastech. Poté byla dokončena další šetření týkající se zneužívání prostoru v porovnání s centrálně vedenými plány.
  • Virtuálně spravovat dodržování planogramů v jejich prodejnách
  • Aby bylo zajištěno, že jsou nakupovány správné produkty pro sortiment obchodu a dostupnost prostoru
  • RGIS nyní tuto službu poskytuje každoročně řetězci supermarketů, který se dále spoléhá na centrální řízení této části procesu správy prostoru