Interní audit dodavatelského řetězce výrobního závodu

Společnost, která vyrábí a prodává agrochemikálii, průmyslové chemikálie, chemické meziprodukty a speciální chemikálie a také nabízí řešení na ochranu plodin, vyžadovala podporu RGIS. Výrobky agrochemického výrobce se prodávají ve více než 150 zemích.

POŽADAVEK
Agrochemický výrobce potřeboval řešení k nalezení, klasifikaci a kvantifikaci příčin, které vytvářely zkreslení mezi systémem (SAP) a fyzickým stavem zákazníka. Výrobce agrochemie požadoval, aby společnost RGIS poskytla:

  • Dokončila analýzu činností prováděných během dvou let
  • Předložila zprávu, která by výkonnému vedení umožnila přijímat rozhodnutí týkající se obchodního modelu pro nadcházející roky
  • Oblastmi, které měl RGIS analyzovat, byly výrobní závod (ABBOT), hlavní sklad (FARACE),  jedenáct regionálních skladů najatých společností (majetek třetích stran) a zahrnovaly také distribuční řetězec prodejen

ŘEŠENÍ
Agrochemický výrobce spolupracoval se společnostmi RGIS na dokončení interního auditu dodavatelského řetězce a RGIS poskytl:

  • Úzce spolupracoval s agronomem
  • RGIS naplánoval tým terénních auditorů se zkušenostmi v odvětví agropodniků, aby provedli fyzické shromažďování informací
  • Vizuální kontrola, úplné inventář (s “nevidomou” metodikou) a předběžné smírčí řízení na místech hlášených jako kritické pro zákazníka, protože je posledním článkem distribučního řetězce výrobků zákazníka v Argentině
  • Ověření zásilek a příjmů produktů do skladů
  • Vypracoval požadavek na vrácení peněz a upozornění na neodůvodněné nedostatky, aby finančního oddělení zákazníka mohlo zasáhnout do procesů
  • Ověření expirace šarží podle výrobku
  • Seřazené soubory dokumentů a požadovaná dokumentace pro nezpracované vratky
  • Připravil jsem řídicí panel stavu a vývoje auditu, který zahrnoval měření výsledků
  • Kompletní zásoby ve všech skladech

VÝSLEDEK
Výrobce agrochemie zjistil, že outsourcingem interního auditu dodavatelského řetězce od společnosti RGIS bylo dosaženo těchto výsledků:

  • RGIS byla schopna poskytnout zákazníkovi doporučení v různých oblastech logistických, obchodních, administrativních a účetních procesů
  • Zákazník byl nyní schopen identifikovat příčiny anomálií mezi systémem (SAP) a fyzickým stavem zákazníka