Inventura distribučního centra podle značek
Mexická společnost s kancelářemi v Mexiku a Chile, zastupující a distribuující většinu oděvních značek. Výrobky zákazníka se prodávají ve více než 500 obchodech v Mexiku, v jejich obchodech stejně jako i v obchodních domech třetích stran. RGIS s touto firmou spolupracovalo po dobu 10 let, kdy provádělo inventury jejich prodejen.
POŽADAVEK
Multibrandový prodejce vyžadoval inventarizaci hlavního distribučního centra. Požadavky zákazníka byly :
- Zjistit množství zásob ve skladu podle značky a položky
- Zjistit umístění ve skladu
- Rozdělit zboží podle značek a umístit na různá místa v distribučním centru
- Počítání muselo být provedeno do devíti dnů
- 3,400,000 položek, které musely být spočítány
- Provést počítání přes den i noc
ŘEŠENÍ
Multibrandový prodejce uzavřel partnerství se společností RGIS, aby uskutečnili následující :
- Naplánovat dvě směny za 24 hodin – jednu denní a jednu noční
- Poskytnout tým 90 zkušených auditorů RGIS za směnu
- Spočítat všechno požadované zboží podle značky
- Zaznamenat lokaci, pozici na regálu, čárový kód a množství produktu
- Oddělit jednotlivé značky, tak aby již značky nebyly smíchané
VÝSLEDEK
Multibrandový prodejce za pomoci outsourcingu RGIS dosáhl následujícího :
- Počítání bylo dokončeno za čtyři dny – polovina očekávaného času
- Zákazník má nyní skladový stav seřazený podle značek, jak požadoval
- Přesnost inventury byla 98%
- Vychystávání zakázek je nyní v distribučním centru přesnější a efektivnější