Inventura distribučního centra podle značek

Mexická společnost s kancelářemi v Mexiku a Chile, zastupující a distribuující většinu oděvních značek. Výrobky zákazníka se prodávají ve více než 500 obchodech v Mexiku, v jejich obchodech stejně jako i v obchodních domech třetích stran. RGIS s touto firmou spolupracovalo po dobu 10 let, kdy provádělo inventury jejich prodejen.

POŽADAVEK
Multibrandový prodejce vyžadoval inventarizaci hlavního distribučního centra. Požadavky zákazníka byly :

  • Zjistit množství zásob ve skladu podle značky a položky
  • Zjistit umístění ve skladu
  • Rozdělit zboží podle značek a umístit na různá místa v distribučním centru
  • Počítání muselo být provedeno do devíti dnů
  • 3,400,000 položek, které musely být spočítány
  • Provést počítání přes den i noc

ŘEŠENÍ
Multibrandový prodejce uzavřel partnerství se společností RGIS, aby uskutečnili následující :

  • Naplánovat dvě směny za 24 hodin – jednu denní a jednu noční
  • Poskytnout tým 90 zkušených auditorů RGIS za směnu
  • Spočítat všechno požadované zboží podle značky
  • Zaznamenat lokaci, pozici na regálu, čárový kód a množství produktu
  • Oddělit jednotlivé značky, tak aby již značky nebyly smíchané

VÝSLEDEK
Multibrandový prodejce za pomoci outsourcingu RGIS dosáhl následujícího :

  • Počítání bylo dokončeno za čtyři dny – polovina očekávaného času
  • Zákazník má nyní skladový stav seřazený podle značek, jak požadoval
  • Přesnost inventury byla 98%
  • Vychystávání zakázek je nyní v distribučním centru přesnější a efektivnější