Podpora zpracování dodávek na prodejnách v průběhu pandemie onemocnění COVID-19

Jeden z největších prodejců potravin, který zaměstnává více než 500 000 lidí a obslouží miliony zákazníků každý týden v Asii, Americe i Evropě, včetně Velké Británie a Severního Irska požádal RGIS o pomoc. Řetězec supermarketů je největším maloobchodním prodejcem potravin v Irsku se skvělými výsledky v oblasti investic a vytváření pracovních míst, zaměstnává 9000 pracovníků ve více než 170 prodejnách.
POŽADAVEK
Řetězec supermarketů potřeboval pomoc při zpracování dodávek na prodejnách, kvůli zvýšeným prodejům v průběhu lockdownu.
Řetězec supermarketů požádal společnost RGIS, aby poskytla následující:
- Poskytnout pomoc prodejnám na dobu osmi týdnů
- Aby RGIS pracovníci, kteří budou pomáhat na prodejnách, striktně dodržovali pravidla merchandisingu
- Přijmout a zpracovat příchozí dodávky na prodejnách
- Úzce spolupracovat s týmy prodejen
ŘEŠENÍ
Řetězec supermarketů spolupracoval se společností RGIS, aby uskutečnil projekt podpory zpracování dodávek na prodejnách. RGIS poskytl následující:
- Týmy skládající se z 90 až 120 zkušených merchandiserů RGIS, které byly naplánovány na každý den po dobu osmi týdnů
- RGIS merchandiseři byli školeni ohledně přísných pravidel doplňování zboží
- Rozbalování zboží, které přišlo na prodejnu
- Vyzvednutí zboží ze skladu a jeho přenesení na prodejní plochu
- Umístění zboží na relevantní polici na prodejně
VÝSLEDEK
Řetězec supermarketů nalezl díky společnosti RGIS řešení projektu podpory zpracování dodávek na prodejnách, přičemž bylo dosaženo následujících výsledků:
- Dodávky byly správně vybaleny a efektivně přemístěny na prodejnu
- Bylo možné zboží doplnit do regálů
- Mezery v regálech se zmenšily, což znamenalo, že zákazníci mohli rychle najít zboží, které potřebovali