Podpora zpracování dodávek na prodejnách v průběhu pandemie onemocnění COVID-19

Jeden z největších prodejců potravin, který zaměstnává více než 500 000 lidí a obslouží miliony zákazníků každý týden v Asii, Americe i Evropě, včetně Velké Británie a Severního Irska požádal RGIS o pomoc. Řetězec supermarketů je největším maloobchodním prodejcem potravin v Irsku se skvělými výsledky v oblasti investic a vytváření pracovních míst, zaměstnává 9000 pracovníků ve více než 170 prodejnách.

POŽADAVEK
Řetězec supermarketů potřeboval pomoc při zpracování dodávek na prodejnách, kvůli zvýšeným prodejům v průběhu lockdownu.

Řetězec supermarketů požádal společnost RGIS, aby poskytla následující:

  • Poskytnout pomoc prodejnám na dobu osmi týdnů
  • Aby RGIS pracovníci, kteří budou pomáhat na prodejnách, striktně dodržovali pravidla merchandisingu
  • Přijmout a zpracovat příchozí dodávky na prodejnách
  • Úzce spolupracovat s týmy prodejen

ŘEŠENÍ
Řetězec supermarketů spolupracoval se společností RGIS, aby uskutečnil projekt podpory zpracování dodávek na prodejnách. RGIS poskytl následující:

  • Týmy skládající se z 90 až 120 zkušených merchandiserů RGIS, které byly naplánovány na každý den po dobu osmi týdnů
  • RGIS merchandiseři byli školeni ohledně přísných pravidel doplňování zboží
  • Rozbalování zboží, které přišlo na prodejnu
  • Vyzvednutí zboží ze skladu a jeho přenesení na prodejní plochu
  • Umístění zboží na relevantní polici na prodejně

VÝSLEDEK
Řetězec supermarketů nalezl díky společnosti RGIS řešení projektu podpory zpracování dodávek na prodejnách, přičemž bylo dosaženo následujících výsledků:

  • Dodávky byly správně vybaleny a efektivně přemístěny na prodejnu
  • Bylo možné zboží doplnit do regálů
  • Mezery v regálech se zmenšily, což znamenalo, že zákazníci mohli rychle najít zboží, které potřebovali