Centrum přípravování online objednávek Reportování o rozdílech ve skladových zásobách

Sainsbury’s, druhý největší britský maloobchod s potravinami s více než 1300 obchody, využívá služeb RGIS k počítání 90% prodejen každý rok. Tento nový požadavek spočíval v důkladné replikaci procesu počítání obchodů v distribučním centru přípravy zásilek v Sainsbury’s v Londýně, které obsluhuje online objednávky zákazníků v Londýně a jihovýchodně od skladu.

POŽADAVEK
Novým požadavkem Sainsbury’s bylo pečlivě replikovat proces počítání obchodů v centru přípravy online zásilek v Londýně, které slouží online objednávkám zákazníků po celém Londýně a jihovýchodně od skladu. Zákazník požadoval :

  • Aby RGIS přepočítal skladové zásoby čtyřikrát ročně v rámci celé sítě
  • Zajistit, aby online objednávky byly 100% vychystávány a doručovány
  • Zachovat 100% přesnost skladových zásob – přesnost skladu je u online objednávek nezbytná, aby nedošlo k neúspěšným

ŘEŠENÍ
RGIS spolupracoval se Sainsbury’s a uskutečnil následující :

  • RGIS poslal 15 zkušených auditorů na celodenní směnu na místo, mimo pracovní směnu, při které docházelo k vyzvedávání a odesílání objednávek
  • Tým RGIS počítal přibližně 25% objemu zboží v průběhu jedné směny, čtyřikrát ročně
  • RGIS počítal při každé směně přibližně 500 pozic
  • Srovnání spočítaného množství s očekávaným množstvím na skladě v rámci jedné pozice, napříč potravinami a smíšeným zbožím
  • Jakékoliv nalezené odchylky byly poté zadány do skladového systému a byla tak zajištěna 100% přesnost

VÝSLEDEK
Díky partnerství s RGIS získalo Sainsbury’s následující výhody :

  • Sainsbury’s opravil přibližně 5% položek
  • Byla zajištěna integrita přesnosti zásob, aby bylo možné splnit 100% objednávek zákazníků
  • Vzhledem k vysokému obratu objednávek bylo nutné operaci s RGIS naplánovat tak, aby nenarušovala každodenní provoz místa. Úzký vztah RGIS s místem provozu zajistil, že toho bylo úspěšně dosaženo