Centrum přípravování online objednávek Reportování o rozdílech ve skladových zásobách
Sainsbury’s, druhý největší britský maloobchod s potravinami s více než 1300 obchody, využívá služeb RGIS k počítání 90% prodejen každý rok. Tento nový požadavek spočíval v důkladné replikaci procesu počítání obchodů v distribučním centru přípravy zásilek v Sainsbury’s v Londýně, které obsluhuje online objednávky zákazníků v Londýně a jihovýchodně od skladu.
POŽADAVEK
Novým požadavkem Sainsbury’s bylo pečlivě replikovat proces počítání obchodů v centru přípravy online zásilek v Londýně, které slouží online objednávkám zákazníků po celém Londýně a jihovýchodně od skladu. Zákazník požadoval :
- Aby RGIS přepočítal skladové zásoby čtyřikrát ročně v rámci celé sítě
- Zajistit, aby online objednávky byly 100% vychystávány a doručovány
- Zachovat 100% přesnost skladových zásob – přesnost skladu je u online objednávek nezbytná, aby nedošlo k neúspěšným
ŘEŠENÍ
RGIS spolupracoval se Sainsbury’s a uskutečnil následující :
- RGIS poslal 15 zkušených auditorů na celodenní směnu na místo, mimo pracovní směnu, při které docházelo k vyzvedávání a odesílání objednávek
- Tým RGIS počítal přibližně 25% objemu zboží v průběhu jedné směny, čtyřikrát ročně
- RGIS počítal při každé směně přibližně 500 pozic
- Srovnání spočítaného množství s očekávaným množstvím na skladě v rámci jedné pozice, napříč potravinami a smíšeným zbožím
- Jakékoliv nalezené odchylky byly poté zadány do skladového systému a byla tak zajištěna 100% přesnost
VÝSLEDEK
Díky partnerství s RGIS získalo Sainsbury’s následující výhody :
- Sainsbury’s opravil přibližně 5% položek
- Byla zajištěna integrita přesnosti zásob, aby bylo možné splnit 100% objednávek zákazníků
- Vzhledem k vysokému obratu objednávek bylo nutné operaci s RGIS naplánovat tak, aby nenarušovala každodenní provoz místa. Úzký vztah RGIS s místem provozu zajistil, že toho bylo úspěšně dosaženo