Inventarizace supermarketu ke stanovení velikosti počtu položek chybějících na regálu

Sainsbury’s je jedním z největších maloobchodních prodejců potravin s prodejní sítí více než 1100 obchodů ve Velké Británii. Zákazníkům je k dispozici nabídka okolo 90 000 produktů. Jeden z předních britských maloobchodních prodejců potravin, oděvů, běžného zboží a finančních služeb.

POŽADAVEK

Sainsbury hledá partnerství se spolehlivou inventarizační společností, protože:

  • Potřebuje pochopit míru vyprodaného zboží chybějícího na regálu
  • Požaduje přesnost veškerého shromažďování údajů
  • Chce strategický plán z důvodu dodržení jednoty ve všech obchodech
  • Vyžaduje nestranné a ověřitelné hodnocení všech zásob

ŘEŠENÍ

Sainsbury’s se rozhodne spolupracovat s RGIS a dokončit inventarizaci ve všech obchodech po celé zemi. Požadavky byly následující:

  • Provedení inventarizace všech 1100+ obchodů
  • Vyškolení zaměstnanci obchodu v metodách přípravy zásob a správy dat
  • Vytvoření metodiky, jak omezit míru vyprodaného zboží chybějícího na regálu
  • Hlášení o produktech musí být generována v reálném čase
  • Realizace analýzy jak skladových, tak i prodejních regálových ploch

VÝSLEDEK

Sainsbury’s s více než 1100 prodejnami zjistilo, že outsourcingem inventarizace prodejen ze strany společnosti RGIS dosáhli následujícího:

  • Bylo započítáno všech 1100+ obchodů
  • Získalo přesné zprávy o snižování zásob v reálném čase podle regionů, obchodů, oddělení a produktů
  • Společnost Sainsbury’s se v časopisu Grocer Magazine trvale umístilo na prvním místě v kategorii „Nejlepší dostupnost produktu“
  • V rámci 1 500 inventur bylo souhrnem inventarizováno zboží v hodnotě 2 miliardy GBP
  • Sainsbury díky minimalizaci množství chybějícího zboží zvýšilo produktivitu a obrat