Inventarizace supermarketu ke stanovení velikosti počtu položek chybějících na regálu
Sainsbury’s je jedním z největších maloobchodních prodejců potravin s prodejní sítí více než 1100 obchodů ve Velké Británii. Zákazníkům je k dispozici nabídka okolo 90 000 produktů. Jeden z předních britských maloobchodních prodejců potravin, oděvů, běžného zboží a finančních služeb.
POŽADAVEK
Sainsbury hledá partnerství se spolehlivou inventarizační společností, protože:
- Potřebuje pochopit míru vyprodaného zboží chybějícího na regálu
- Požaduje přesnost veškerého shromažďování údajů
- Chce strategický plán z důvodu dodržení jednoty ve všech obchodech
- Vyžaduje nestranné a ověřitelné hodnocení všech zásob
ŘEŠENÍ
Sainsbury’s se rozhodne spolupracovat s RGIS a dokončit inventarizaci ve všech obchodech po celé zemi. Požadavky byly následující:
- Provedení inventarizace všech 1100+ obchodů
- Vyškolení zaměstnanci obchodu v metodách přípravy zásob a správy dat
- Vytvoření metodiky, jak omezit míru vyprodaného zboží chybějícího na regálu
- Hlášení o produktech musí být generována v reálném čase
- Realizace analýzy jak skladových, tak i prodejních regálových ploch
VÝSLEDEK
Sainsbury’s s více než 1100 prodejnami zjistilo, že outsourcingem inventarizace prodejen ze strany společnosti RGIS dosáhli následujícího:
- Bylo započítáno všech 1100+ obchodů
- Získalo přesné zprávy o snižování zásob v reálném čase podle regionů, obchodů, oddělení a produktů
- Společnost Sainsbury’s se v časopisu Grocer Magazine trvale umístilo na prvním místě v kategorii „Nejlepší dostupnost produktu“
- V rámci 1 500 inventur bylo souhrnem inventarizováno zboží v hodnotě 2 miliardy GBP
- Sainsbury díky minimalizaci množství chybějícího zboží zvýšilo produktivitu a obrat