Podpora při doplňování zboží během svátků

Britský nadnárodní obchod s potravinami a smíšeným zbožím požádal společnost RGIS o pomoc. Je to třetí největší prodejce na světě měřený hrubými příjmy a devátý největší na světě měřený tržbami. Má obchody v sedmi zemích po celé Asii a Evropě a je lídrem na trhu s potravinami ve Velké Británii, Irsku, Maďarsku a Thajsku.

POŽADAVEK

V průběhu podpory prodejen společnost RGIS poskytl profesionální vyškolený tým lidí, kteří dobře znali produkty. Podpora pomohla k navýšení dostupnosti produktů na prodejně, ke zlepšení zážitku z nakupování zákazníků a také k navýšení prodeje.

K zajištění dostupnosti optimální zásoby zboží a její maximalizování během rušného období se provedlo následující:

  • Podpora 70 a více obchodů po dobu čtyř týdnů před Vánocemi a po Vánocích, provedení více než 2000 denních a nočních směn
  • Podpora prodeje na základě dostupnosti produktů
  • Podpora umožňující zaměstnancům společnosti soustředit se na služby zákazníkům a udržovat jejich hlavní účel „každý den sloužit zákazníkům o něco lépe”

ŘEŠENÍ

Společnost RGIS spolupracovala na organizaci provozního plánu dodávek, aby podpořil prodejny, jak zákazník žádal. RGIS byl schopen:

  • Poskytnout specializované týmy a klíčové role k podpoře doplňování zboží a merchandisingu v obchodech po celé Velké Británii ve všech odděleních
  • Všem členům týmu poskytnout školení, aby zajistil, že zaměstnanci budou plně dodržovat požadované firemní postupy a budou působit jako ambasador značky společnosti
  • Nasadit více než 100 zaměstnanců, kteří podpořili denní a noční směny, aby uspokojili požadavky na zásoby zboží během čtyřtýdenního období

VÝSLEDEK

Prostřednictvím proaktivního partnerského přístupu společnost RGIS pomohla s:

  • Dosažením optimalizované dostupnosti zboží v regálech
  • Zajištěním, aby byly splněny požadavky na zásoby zboží, což navýšilo prodejní trend díky dostupnosti zboží v regálech
  • Uspokojením očekávání zákaznických služeb, respektování „značky” při práci v obchodě a zlepšit zážitek zákazníků
  • Dosažením rychlého obratu pro zaměstnance při pozdním vyžádání podpory s operacemi na prodejnách