Přesunutí skladových zásob z uzavřené prodejny zpět do distribučního centra
Sainsbury’s, hlavní národní řetězec supermarketů, který vlastní více než 650 prodejen, požádal společnost RGIS o pomoc s přesunem skladových zásob z regálů konkrétní prodejny, která má být uzavřena.
POŽADAVEK
Protože se musel zaplavený obchod uzavřít na dobu neurčitou kvůli opravám, zvolil si Sainsbury’s společnost RGIS, aby mu pomohla s merchandisingem. Speciální požadavky byly:
- Poskytnout zákazníkovi zkušený tým přímo do jeho prodejny, aby přesunul veškeré zásoby zpět do distribučního centra v přepravkách a na paletách.
- Základem řešení byla přesnost a rychlost
- Vzhledem k časově citlivé povaze čerstvých a mražených potravin bylo zapotřebí nákladově efektivní a okamžité řešení k minimalizaci plýtvání potravinami
ŘEŠENÍ
RGIS spolupracoval se Sainsbury’s a provedl následující:
- Složil rychle zkušený tým RGIS pracovníků
- Spolupracoval s týmem prodejny Sainsbury’s, aby zjistili, které zboží má vysokou prioritu
- Tým RGIS se dostavil na prodejnu hned druhý den
- Vyndal veškeré zboží z regálů
- Uložil zboží do přepravek a na palety
- Sainsbury’s dovezl přepravky a palety zpět do distribučního centra
VÝSLEDEK
Díky spolupráci se společností RGIS a jejich rychlé odezvě na požadavky získal Sainsbury’s následující benefity:
- Veškeré zboží, hlavně potraviny, bylo rychle přesunuto zpět do distribučního centra
- Zboží bylo připraveno na doplnění v jiných prodejnách Sainsbury’s
- Minimalizace plýtvání a ztráty peněz prodejce
- Chlazené a mražené zboží bylo zachráněno