Přesunutí skladových zásob z uzavřené prodejny zpět do distribučního centra

Sainsbury’s, hlavní národní řetězec supermarketů, který vlastní více než 650 prodejen, požádal společnost RGIS o pomoc s přesunem skladových zásob z regálů konkrétní prodejny, která má být uzavřena.

POŽADAVEK

Protože se musel zaplavený obchod uzavřít na dobu neurčitou kvůli opravám, zvolil si Sainsbury’s společnost RGIS, aby mu pomohla s merchandisingem. Speciální požadavky byly:

  • Poskytnout zákazníkovi zkušený tým přímo do jeho prodejny, aby přesunul veškeré zásoby zpět do distribučního centra v přepravkách a na paletách.
  • Základem řešení byla přesnost a rychlost
  • Vzhledem k časově citlivé povaze čerstvých a mražených potravin bylo zapotřebí nákladově efektivní a okamžité řešení k minimalizaci plýtvání potravinami

ŘEŠENÍ

RGIS spolupracoval se Sainsbury’s a provedl následující:

  • Složil rychle zkušený tým RGIS pracovníků
  • Spolupracoval s týmem prodejny Sainsbury’s, aby zjistili, které zboží má vysokou prioritu
  • Tým RGIS se dostavil na prodejnu hned druhý den
  • Vyndal veškeré zboží z regálů
  • Uložil zboží do přepravek a na palety
  • Sainsbury’s dovezl přepravky a palety zpět do distribučního centra

VÝSLEDEK

Díky spolupráci se společností RGIS a jejich rychlé odezvě na požadavky získal Sainsbury’s následující benefity:

  • Veškeré zboží, hlavně potraviny, bylo rychle přesunuto zpět do distribučního centra
  • Zboží bylo připraveno na doplnění v jiných prodejnách Sainsbury’s
  • Minimalizace plýtvání a ztráty peněz prodejce
  • Chlazené a mražené zboží bylo zachráněno